Media Law Prof Blog

Editor: Christine A. Corcos
Louisiana State Univ.

A Member of the Law Professor Blogs Network

Wednesday, April 29, 2009

Website Agrees It Published Defamatory Statements About Soccer Team Manager, Will Pay Damager

The website Football 365 has agreed that the story it published alleging that Aston Villa's manager Martin O'Neill had lied about the possible move of player Gareth Barry from Aston Villa to Liverpool and will pay "substantial damages" to Mr. O'Neill, according to the Guardian. An attorney for the website apologized to Mr. O'Neill in open court.

http://lawprofessors.typepad.com/media_law_prof_blog/2009/04/website-agrees-it-published-defamatory-statements-about-soccer-team-manager-will-pay-damager.html

| Permalink

TrackBack URL for this entry:

http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d8341bfae553ef0115705d154e970b

Listed below are links to weblogs that reference Website Agrees It Published Defamatory Statements About Soccer Team Manager, Will Pay Damager: